Scooter rijbewijs Amsterdam

Heb je zin om heerlijk ontspannen op een scooter te rijden, door de stad, naar school of naar je werk of zomaar voor de fun? Dan heb je wel een bromfietsrijbewijs nodig. Haast je naar Prima Motorschool, waar je op snelle, goede en betaalbare wijze je scooter rijbewijs in Amsterdam haalt. Het bromfietsrijbewijs is ook nodig als je op een bromfiets, speed-pedelec, snorfiets of brommobiel wilt rijden. Voordat je het praktijkexamen voor je scooter mag doen, dien je eerst theorie-examen bij het CBR af te leggen. Neem contact op met Prima Motorschool voor je scooter rijbewijs en schrijf je direct in voor je bromfietstheorie.

Start op je 16e jaar met scooter rijlessen

Je hoeft niet lang te wachten om scooter te mogen rijden. Je mag al vanaf 15,5 jaar theorie-examen doen voor je bromfietsrijbewijs ofwel rijbewijs AM. Ben je 16 jaar? Dan kun je starten met rijlessen en praktijkexamen doen voor je scooter rijbewijs in Amsterdam. Prima Motorschool biedt de mogelijkheid om losse lessen te nemen of te kiezen voor een van de drie pakketten van respectievelijk 3, 4 of 5 lessen van 60 minuten, inclusief examen. Kies je lespakket of vraag een proefles aan voor een kennismaking met de scooter.

Scooter rijbewijs Amsterdam

Theorie-examen vooraf aan scooter rijbewijs in Amsterdam

Heb je geen zin en tijd om een hele dag in een klaslokaal te zitten en urenlang naar een docent te luisteren? Kies net als bijna alle andere leerlingen voor de succesvolle en doelmatige online theorietraining van Prima Motorschool. Het slagingspercentage ligt op 97%. Leer je theorie waar en wanneer je maar wilt, aan de hand van handige tips, oefeningen en ezelsbruggetjes. Wij reserveren een examenplek voor je en zorgen dat je gegarandeerd slaagt. Met je theoriecertificaat toon je dat je de verkeersregels weet, verkeersinzicht hebt en na het halen van je scooter rijbewijs in Amsterdam veilig de weg op kunt.

Scooterrijles van deskundige instructeur

Je hebt bij Prima Motorschool slechts enkele lessen nodig om je scooter rijbewijs in Amsterdam te halen. Alleen als je al een autorijbewijs (B) of motorrijbewijs (A1, A2 of A) hebt, krijg je het bromfietsrijbewijs automatisch bijgeschreven op je rijbewijs. Je krijgt les van een deskundige instructeur en lest op een nieuwe scooter. Bel (06 – 28 35 61 08), e-mail ([email protected]) of gebruik het contactformulier voor meer informatie of je aanmelding voor je scooter rijbewijs.

Theorie Cursus

• Onbeperkt online theorie cursus
  • Examen gerichte oefen vragen
  • Inclusief theorie examen

Bromfiets Cursus CompleetMEEST GEKOZEN!

• Online theorie cursus
  • 4 praktijklessen
  • Direct examen reservering
  • Inclusief theorie en praktijk examen
  • Examen gericht lessen

Bromfiets Praktijk Cursus

• 4 praktijk lessen
  • Direct praktijk examen reservering
  • Examen gericht lessen

Wat zeggen onze leerlingen

Vergeet de mooie verhalen, lees hier echte ervaringen van onze leerlingen.

Nicole Starmans
2022-02-14
Goede en symphatieke instructeurs en mijn zoon is in 1 keer geslaagd! Absoluut aan te raden. Veel dank Prima Motorschool!
Zeki Kirdik
2022-02-12
Toppers, dankzij hun binnen 3 weken weer geslaagd. A1 en A2 in the pocket, volgend jaar kom ik zeker terug voor mijn A.
John Doe
2022-02-12
Anass is een topper! In 1 keer me AVB & AVD examens gehaald!
Giorgio Thomas
2022-02-10
Beste rijschool die ik kon treffen. Alles verliep vlot en eerlijk! Niet een rijschool die uit is om je te naaien. Anass is een topper, zeker een aanrader!
Femmie Kruijtzer
2022-02-09
super leuke rijlessen gehad. Ook leuke en gezellige rij instructeurs. 4 uur les gehad en geslaagd voor me praktijk examen. Super goede rijschool!
yassine bchiri
2022-02-07
Simpelweg de beste rijschool die er is om je motorrijbewijs te halen. Ik ben zelf 18 jaar en had totaal geen rijervaring, maar Annas en Achmed hebben me met hun toplessen er feilloos doorheen gesleepd. Super flexibel met lestijden, geven les met passie en ze gunnen het je echt. Heb de rijschool al aan meerdere vrienden aanbevolen en ik kom er zelf waarschijnlijk weer terug voor mijn a2. De perfecte rijschool voor alles en iedereen. 5+ sterren.
bilal hadaoui el
2022-02-05
Top rijschool!De oefeningen worden goed uitgelegd met een instructie en demonstratie. De communicatie is luid en duidelijk. De instructeur is ook zeer betrokken, niet alleen tijdens je lestijd kan je hem voor informatie vragen maar ook in je vrije tijd. Ik raad iedereen aan om te gaan lessen bij Primamotorschool! Je hebt je rijbewijs binnen 3 weken in de pocket.Bedankt voor de fijne lessen.