Motorrijschool Amsterdam

Zoek je een betaalbare motorrijschool in Amsterdam, die je opleidt tot een goede en veilige motorrijder onder alle omstandigheden? Prima Motorschool helpt je aan de hand van een professionele, flexibele en doelgerichte aanpak snel en goed aan je motorrijbewijs. Wij zijn dankzij onze passie voor het motorrijden dé motorschool in Amsterdam en omstreken. Onze gecertificeerde en deskundige rijinstructeurs leren je alles over voertuigcontrole, verkeersinzicht en risicomijdend rijgedrag. Verwezenlijk je droom en neem contact op met Prima Motorschool voor het halen van je motortheorie en je motorrijbewijs A1, A2 of A.

Unieke lesmethode met zeer hoge slagingskans

Je krijgt bij Prima Motorschool persoonlijke aandacht en leerzame lesroutes én je hebt dankzij onze unieke lesmethode een zeer hoge slagingskans. Je lest op een nieuwe motor en je krijgt van onze betrokken instructeur duidelijke uitleg en handige tips over de motor en het motorrijden. Je kunt al binnen drie weken je roze papiertje in je bezit hebben, zonder daarvoor te veel te betalen. Het is mogelijk om losse lessen te nemen bij dé motorrijschool in Amsterdam, of kies voor een lespakket van 8, 10 of 15 motorrijlessen van twee uur. In de tarieven zijn de examens AVB (voertuigbeheersing) en AVD (verkeersdeelneming) en motorkleding in bruikleen inbegrepen.

Motorrijschool Amsterdam

Dé motorrijschool in Amsterdam helpt je aan drie soorten motorrijbewijzen

Je kunt bij Prima Motorschool drie soorten motorrijbewijzen halen: voor een lichte motor (A1), een middelzware motor (A2) of een zware motor (A). Het is afhankelijk van je leeftijd en rijervaring wanneer je mag beginnen met deze verschillende motorrijbewijzen. Je mag al vanaf je 17e jaar rijles nemen op een lichte motor (maximaal vermogen van 11 KW) en als je 18 jaar bent mag je praktijkexamen doen. Je moet wel al je motortheorie gehaald hebben. Dat is bij onze motorrijschool in Amsterdam geen probleem. Onze succesvolle en eenvoudige online theorietraining heeft een slagingspercentage van 97%. Schrijf je in en wij zorgen dat je gegarandeerd slaagt voor je motortheorie. Dat kan al in één dag!

Haal op een leuke en ontspannen manier je motorrijbewijs

Prima Motorschool is de motorrijschool in Amsterdam waar je op een leuke en ontspannen wijze je motor-, bromfiets- of scooterrijbewijs haalt. Vraag een proefles aan en je wilt meer. Bel (06 – 28 35 61 08), e-mail ([email protected]) of gebruik het contactformulier voor meer informatie, advies of aanmelding voor goede, veilige en voordelige motorrijlessen.

PAKKET A

• 8 x 90 minuten
  • AVB Examen
  • AVD Examen
  • Alleen geldig categorie A1

PAKKET BMEEST GEKOZEN!

• 10 x 90 minuten

PAKKET C

• 15 x 90 minuten

PAKKET D

• 20 x 90 minuten
  • Motorkleding (Bruikleen)

Motorrijles in Amsterdam: goed, veilig en voordelig

De wind door je haren, het gevoel van vrijheid, de power van de motor en de weidse uitzichten. Dat is het ultieme motorrijden. Wil jij dat ook? Kies net als vele anderen voor motorrijles in Amsterdam bij Prima Motorschool. Je krijgt een goede, veilige en voordelige opleiding. Je bepaalt je eigen lespakket en je volgt motorrijlessen in je eigen tempo en op je favoriete tijdstippen. Als je wilt, kun je binnen één dag je theoriecertificaat halen en al binnen drie weken je motorrijbewijs op zak hebben. Neem contact op met Prima Motorschool voor meer informatie, een proefles of schrijf je direct in voor je motortheorie met 100% slagingsgarantie.

Wat zeggen onze leerlingen

Vergeet de mooie verhalen, lees hier echte ervaringen van onze leerlingen.

Nicole Starmans
2022-02-14
Goede en symphatieke instructeurs en mijn zoon is in 1 keer geslaagd! Absoluut aan te raden. Veel dank Prima Motorschool!
Zeki Kirdik
2022-02-12
Toppers, dankzij hun binnen 3 weken weer geslaagd. A1 en A2 in the pocket, volgend jaar kom ik zeker terug voor mijn A.
John Doe
2022-02-12
Anass is een topper! In 1 keer me AVB & AVD examens gehaald!
Giorgio Thomas
2022-02-10
Beste rijschool die ik kon treffen. Alles verliep vlot en eerlijk! Niet een rijschool die uit is om je te naaien. Anass is een topper, zeker een aanrader!
Femmie Kruijtzer
2022-02-09
super leuke rijlessen gehad. Ook leuke en gezellige rij instructeurs. 4 uur les gehad en geslaagd voor me praktijk examen. Super goede rijschool!
yassine bchiri
2022-02-07
Simpelweg de beste rijschool die er is om je motorrijbewijs te halen. Ik ben zelf 18 jaar en had totaal geen rijervaring, maar Annas en Achmed hebben me met hun toplessen er feilloos doorheen gesleepd. Super flexibel met lestijden, geven les met passie en ze gunnen het je echt. Heb de rijschool al aan meerdere vrienden aanbevolen en ik kom er zelf waarschijnlijk weer terug voor mijn a2. De perfecte rijschool voor alles en iedereen. 5+ sterren.
bilal hadaoui el
2022-02-05
Top rijschool!De oefeningen worden goed uitgelegd met een instructie en demonstratie. De communicatie is luid en duidelijk. De instructeur is ook zeer betrokken, niet alleen tijdens je lestijd kan je hem voor informatie vragen maar ook in je vrije tijd. Ik raad iedereen aan om te gaan lessen bij Primamotorschool! Je hebt je rijbewijs binnen 3 weken in de pocket.Bedankt voor de fijne lessen.